134202 bebekler ilk kelimelerini söyleyip ara ara kendilerini sessize alıyorlar.Oğlumdan biliyorum.İlk babildama 6 aylıkken başladı,mamamama dededee babababab gibi bir süre durdu sonra yine başladı,anlamsız bir sürü ses çıkardı.10 aylık civarıydı galiba baba dedi,sonra onu da bıraktı.1 yaşında anni dedi,sonra 2 ay sustu resmen.Ondan sonra bir başladı,susmuyor çok şükür 😂 şuan 2 yaş 20 günlük,3-4 kelimeleri var, söylediği kelimeyi net söylüyor ama inat edince sessizliğini bozmuyor yine.
Hayvan seslerini çıkarıyor,bazı hayvanları söylüyor,anne, baba,nene,dede,abi,abla, dayı,amca,hala, düştüm,tuttum,tut, süt,su,çay,yemeklere genel olarak ham diyor mesela 🤷🏻♀️
Anne bak baba gitti.
Anne bak baba yok.
Anne dayı gitti gibi cümleler kuruyor.
Her bebek kendine özeldir bunu unutmamak gerekir,ama bebeğiniz sizi dinliyor ve kaydediyor.Mümkün oldukça siz konuşun onunla.