Öncelikle canım moral bozacak bir durum yok ortada . Her bebek farklıdır her bebek kendine özeldir. Benim bebeğim de 21 aylık şuanda 2 ve 3 lü cümleler kuruyor şarkı söylüyor. Bunun için yaptıklarımı anlatayım sana ;
Öncelikle ekran yok hiç bir şekilde
Kitap okurken dikkat çekici bir şekilde okurum aynı kelimeyi çok tekrarlarim. Mesela kelime kedi diyelim o gün içinde kedi geçen bir sürü anlamli anlamsız cümle kurarım konuşurken muhakkak gözlerinin içine bakarım o bir şeyler anlatırken anlamasam bile dinlerim . Seveceği çocuk şarkılarını ezberledim oyun oynarak söyledim . Şimdiden kocaman bir kütüphanesi var akşam uyumadan önce muhakkak kitabını okurum. Aynı kitabi bir çok kez okuyorum hatta. Akran eğitimi de önemli yaşıtlarından güzel öğreniyorlar . Benim öğrencilerim beni çok sık ziyaret eder çoğunun kardeşi var oglumdan bir iki yaş büyükler genelde ama oyun oynarken onlardan kelime öğrendiğini gördüm. Ayna karşısında birlkte geçip şarkı söylemekte hem eğlenceli hem de etkili yani bunlar benim yaptıklarım Ama önemli olan moral bozmadan ona zaman vererek ondan bir beklenti beklememek ona hissettirmemek diye düşünüyorum