LadyGaddar Meri-Mel Ohooo sen yaşlı değince bende bisey sandim ya sen otomatikman beni de yaşlı ettin Bende 32 memnun oldum şekerim😄 Beben şimdi nasıl düzelme var mi
Meri-Mel LadyGaddar Hala yapıyor 😞 Bazı insanların sadece rakamları yaşlıdır ,bazı insanların ise beden ve ruhları benim bedenim ve ruhum yaşlı canım yoksa rakamlara takılmıyorum🥺
LadyGaddar Meri-Mel Ya deme öyle ben senden hiç öyle enerji almadım sadece ruhen yorgunsundur okadar oda geçer inşallah
Meri-Mel LadyGaddar Hiç bilmiyorum hele bazen 70 e merdiven dayamış gibi bir ruh hali yukleniyor üzerime cidden 🥴 Evlenmeden önce herkesin söylediği tek şey sen hic yas almıyor musun idi . Şimdi de söylenen şey kız sen çok yaşlanmışsin😬 Geçen amcamın gelini abla bence sen genclesmissin çocuktan sonra zaten çok enerjik idin şimdi daha iyisin dedi severim keratayi 😂🙈
LadyGaddar Meri-Mel kız sen çok yaşlanmışsin Patavatsızlik etmişler Boşver takma seni tanımadığım halde enerji ve huzur veriyorsun aksini söyleyen olmaz emin ol Ayrıca böyle hissetmen emin ol tamamen bebeyle ilgili anne olmak çok zor insan çok yipraniyor Cocuk büyüyünce bu hislerde azalıyor
Tubilanaaa 2,5 yaşında 1 aydır kırpıyor gözünü 2 çocuk doktoru 2 göz doktoruna götürdüm bir şey yok geçer dediler ama çok moral bozucu bir durum
YSR1810 Meri-Mel merhaba bemin oğlumda flash patlamış gibi kapatıp açıyor sizin nasıldı? Hangi damlayı verdi
Tubilanaaa Gerçekten mi 2 kere götürdüm göz doktoruna tabii çok ağladı açmadı gözünü doktor da bakabildiği kadar muayene etti bir şey yok dedi Çok üzüldüm şu an hala yapıyor oğlum belki bizde de damla fayda edecekti 😭 Nasıl bir tedavi vermişti damla ise ismi neydi
adenlina22 Benimde kızım kırpıyor 3 gündür doktora gittik enfeksiyon var dedi 2 gündür damla kullanıyoruz ama hiç kırpmada azalma olmadı sizde durumlar nedir geçtimi acaba çok takıyorum kafama inşallah tik değildir
Meri-Mel c_p_07 3 günde geçti bir de kızım açıyor dedi durdu şöyle güzelce de izin vermedi damla yapmaya inanın çok şükür ama geçti
SsareM Benim oğlumda 2,5 yaşında oda 1 aydır sürekli gözünü açıp kapatıyor çok üzücü bi durum 🥹Doktora götürdüm ya alerjik demiş eşime yada tik damla vermiş .Bi kağıda da E harfi çizmiş sağ sola baksın diye okadar 😩