Baynimir merhaba benim oğlum 43 günlük dün sabah yüksek ateş ve vücutta kırmızı döküntülerden yatış yapıldı belden sıvı alındı bize risklerinden bahsetti doktor çok korktuk bu riskler 1 ay sonra da olabilir 1 yıl sonra da dedi riskler yüzde kaç dedik böyle birşey diyemem risk var dedi aldırmamız iyi mi sizce ?