Zeynepmesut daha geçen hafta yaşadım bunu. Kızım 8 aylık ateşi 39 dereceydi hastaneye götürdüm kan aldılar biseyi yok diyip gönderdiler o gece ateş 40 derece oldu sabah yine götürdüm idrar tahlili ve kan tahlili istediler bıngıldagi sisiyordu acil Bey'in ultrasonu istediler çünkü menenjitten şüphe edildi. Sonuçlar çıktı başhekimi çağırdılar kızımı muayene etti belinden sıvı alınsın dedi yatış verdi. Ben telefonda konuşurken bı hasta yakını konuşmamı duydu ve beni yanına çağırdı. Sakın sıvı aldırma bak benim oğlum felç oldu dedi. 3 aylıkken ayni şikayetten o hastaneye gitmiş belden sıvı almışlar oğlu şuan 7 yaşında ve felç. İmza verip çıktık yatisi kabul etmedik özel hastaneye gittik. Orda doktor menenjit bu belden sıvı alinacak ama böyle vakaları biz almıyoruz dedi bizi başka hastaneye sevk etti. O hastanede 3 gece yattik antibiyotik tedavisine başlandı sıvıyı kabul etmedim. Ama son çare kabul edecektim çünkü kızım çok kötüydü. Doktor antibiyotik tedavisine başlandığı için sıvı alsakta kesin bir sonuç alamayiz dedi. Ama yine de menenjit varmış gibi tedavi edildi. Şuan evdeyiz çok şükür iyi. Sakın ihmal etme çok Zor anlıyorum seni.