elifdiyorkii evet evet benim işk kızım 19 aylık 90 ml 3 4 saatte bir yetiyordu 6. Ayında bile böyleydi ve ek gıda reddi yaptı 8 ay böyle gitti çokta tombul her ay düzenli 1 kiloya yakın hatta göğsümde 8 dk 10 dk dururdu 2 ay falan böyleydi herkese bakıyordum bizimki işte 1 buçuk saat kimisi 2 saat emıyor diyordu ben stres okuyordum megersem 8 dk emmek ona yetiyormuş o yüzden bı tarz konuşmalar tartışmalar çok saçma geliyor muhtemelen kimi anne üzülüyor ediyor bu bi yardımlaşma değil her cpcuk kendine özel beslenmesinden uykusuna kadar benım iki beneğimde uyanıkken biberon meme hiç bişey istemiyor mesela zorla uyutup doyuruyorum 😂