Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık emmiyor sağım yapıyorum artı olarak mama veriyorum gündüzleri 3-4 saatte bir besliyorum geceleri de 4 saatte bir besliyorum şuan kendi kalkmasa da ben kalkıyorum. Dün gece uyuya kalmışım 6 saat falan uyumuş hatta uyandığım da hala uyuyordu, rüya beslenmesi yaptım.
Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Kaç saatte bir besliyorsunuz?