dmlakayra emzik veriyorum biraz oyalıyor ama kesin çözüm değil 🥲 evet zaten maalesef bir kısır döngü içindeyiz. Emzirdikten sonra gazını çıkartırken biraz kusuyor. Sonra aradan bi yarım saat falan geçiyor yine kusuyor yan yatırıyorum bazen direkt yanağından süzülüyor bazen de omzundan ileri yetiştiriyor