Doktor az az sık sık emzir dedi bunu uyguluyorum. Emerken ara verip gazı çıkartıp devam ediyorum 5 dk kadar emziriyorum ama bunlara rağmen gazını çıkartırken kusuyor. Doktor fazlasını kusuyor diyor. Napacam böyle kıyafet yetiştiremiyorum artık. Hem kendi üstümü hem de kendi üstünü batırıyor 😫