kmomm ay aynı😅 birde telaş yapıyorum süt kaçtığında. Elim ayağıma dolanıyo sürekli emzirme şeklimi değiştiriyorum boğazına kaçmasın diye. Büyüyünce gececekmiş. Hemşireye bu durumu sordum. Henüz cok küçük emmeyle nefes almayı karıştırıyor yavas yavas öğrencek zamanla düzelcek dedi