Ozooo Bu posta 1 ve daha fazlası , hunilerle dolaşan anneler postu olsun 😂 2 erkek bebesi olarak katılıyorum aranıza 😂🫶🏻
Fasi Ozooo aralarında kaç yaş var bebeklerinizin ikinci çocuğu istiyorum ama ilk oğlum zor bir bebek ne kadar istesemde korkuyorum bilemedim karar veremiyorum bir türlü😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ozooo 2 çocukla akıllanmayıp, tam rahata ermişken 3.ye hamile olarak katılıyorum aranıza 😒Selammmm🫶🫶🫶
Tazeanne0134 Fasi zarar verme olayı azıcıkta sizde bitiyor aslında ama çok güzel oluyorlar oğlum 28 aylıktı kızım doğduğunda oğlum ocakta 5 yaş olacak kızımda 2.5 yaşında çok zor mu evet ama çok da güzel şimdi olsa 2.cocugu yapmazdım net
Fasi Ozooo ilk 1.5 yaşı görüyüm sonra 2 yaş çok zorr diyorlar onu atlatıyım derken aralarında çok yaş farkıda istemiyorum ama sanırım böyle sizin gibi anneleredee rastlayınca beklemeyim diyorum😊
Yorgunmom_ Ozooo yaa benimde 2.5 yaş var kızım buyuk oğlum şuan daha 24 günlük ama şimdiden çok zorlanıyorum ben kızım aşırı kiskaniyor ne yaomaliyim
Dedektifgadget NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ikinciyi bile düşünmeyen çok zor 10 aylık bebeğiyle katılıyorum araniza 😅
akyztgce Ozooo 2 kız bebeyle bende burdayım tam oh beee derken sil baştan beni bı sarsip kendime getirdi 🤣
bisenakillisinzaten Ozooo iki kız annesi olarak ben de selam diyorum biri 3 yaşında biri 9 aylık. İkisini de bazen yiyesim geliyor hahaha 😆😆
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ozooo aynıyız hemen hemen. Bence 3.yü düşünüyorkenn yap bari😂yoldaş olalım birbirimize. Beraber şafak sayalım fln😃 Bnmkide 4e girecek, 16aylık. 3aylık 🤰
bisenakillisinzaten Ozooo şu sıralar kafam çok karışık eşim de karıştırıyor artık bakalım sonu ne olacak hahaha 😆😆😆🖐️
akyztgce Ozooo kesinlikle hatta ne ara böyle büyüttüm 2. Daha mı kolay dedirtti 🤣 bazen zor olsada deneyim gerçekten farkediyo