ZeydsMom joyfulmom ozel deilse korunuyormuydunuz acaba yani istemediginize beklemediginize gore. Bendede lekelenme olmustu bu arada hamileymisim 🤣
joyfulmom ZeydsMom ayy demeyin öyle lekelenme oldu diye çok korkuyorum 😅 eşim korunuyor normalde ama geçen ay bir iki kez geri çekilme olmuştu o şekilde kaldiysam kalmisimdir
joyfulmom ZeydsMom çok net negatif tek çizgi çıktı o zaman yoktur sonradan pozitife dönmez inşallah 😅😅
joyfulmom ZeydsMom ahahha 😂 gayet içim rahatlamisti şüphe düşürme içime 😅 silik çizgi bile yok olsa azıcık silik olmaz mıydı
joyfulmom ZeydsMom benim kafamı karıştıran on gün önce üç gün boyunca lekelenme neden olmuş olabilir kahverengi pembemsi leke geldi bitti o sıra hafif ağrım da oldu 🤔 Ben kesin hamileyim gözüyle bakıyordum açıkçası
gamzesadem joyfulmom lekelenme olsa da bazen geç döllenme de olabiliyor bazen hatta regl oldum sanırsın biter bidaha ki ay gebe bile kalabilirsin bence regl bekle bitsin çok emin olmak istiyorsan üstüne kan ver net sonucu gör
gamzesadem joyfulmom bence hamile değilsin sürekli düşündüğün için vücudun hormonların sana oyun yapıyor akışına bırak varsa da hoşgeldin dersin yoksa da zaten üzülmezsin
joyfulmom gamzesadem yok zaten şuan istemiyorum varsa diye korkuyorum 🥲 dediğiniz gibi biraz bekleyeyim gecikirse kan veririm daha net olur
gamzesadem joyfulmom aynen sürekli düşünüyorsun dur şimdi takma bu kadar takarsan regl gecikir heyecan yaparsın 🙂
Duyulurum joyfulmom özel bir durum (ilaç kullanımı gibi) yoksa bekleyin. Bu kadar erken öğrenmenin bir faydası yok maalesef