parlaaaaaa joyfulmom canım eczaneden al erken gebelik testi benimde 5 günüm vardı pozitif çıktı ve doğru sonuç
gamzesadem joyfulmom bence hamile değilsin sürekli düşündüğün için vücudun hormonların sana oyun yapıyor akışına bırak varsa da hoşgeldin dersin yoksa da zaten üzülmezsin
joyfulmom parlaaaaaa kızım hasta dışarı çıkamıyorum yoksa durmaz gider alırdım elimde normal test vardı 🥲😅
aaslanbeyy Önce erken yapmıştım çıktı sonra normal testte direk çıktı . 4 gün vardı benimde. 510 ile öğrendim değerde düşüktü yani . Elinizde normali yapın belki çıkar varsa
tospikannesi_ joyfulmom valla benim adetime 10 gün kala normal testle korkuyu çift çizgi gördüm betam 2000 di çıkabilir bence 5 gün kalmış zaten yarın ilk idrarla yap direk
zehraduran Ya çok özür dileyerek söylüyorum ama 7 gün önce korumasız ilişkiye girdik ve iki gündür adetim gecikti yapsam cikarmi acaba teste gebelik varsada bir haftaliktir ama merak ediyorum teste cikarmi.acaba
joyfulmom zehraduran 7 günde çıkmaz maalesef yumurta döllenmesi rahime tutunması en az 10 günlük süreç ve hormon seviyesi yükselmez üç hafta kadar bekleseniz daha iyi olur
joyfulmom ZeydsMom benim şüphelenme sebebim de 10 gün önce birkaç gün leklenme yaşadım genelde yerleşme kanaması falan diyorlar o yüzden tedirgin oldum
ZeydsMom joyfulmom ozel deilse korunuyormuydunuz acaba yani istemediginize beklemediginize gore. Bendede lekelenme olmustu bu arada hamileymisim 🤣