Vallahi kusura bakmasın kimse.Evebeynlik dediğin tek kişilik değil çift kişiliktir.Yeri gelir ben bakarım yeri gelir eşim bakar.Ne yani onlar dışarda çalışıp eve ekmek getiriyor diye bütün sorumlulukları bitmiş mi oluyor?Biz robot muyuz ki herşeye koşup yetişmeye çalışalım?Herşeyin üzerine yorgunluk,uykusuzluk,yetememezlik vs gibi sebeplerden dolayı kalkıp küçücük çocuklara sesimizi yükseltelim.İnsaniz sonuçta böyle şeylerin olması gayet normal.Herkes çocuğuna en iyi şekilde bakmak ister,travmasiz yetiştirmek ister.Eslerinize sorumluluk yükleyin.O kadar rahata alişmasinlar.Vallahi bende öyle.