kizannesi575757 güzel anne sakın kendini üzme bir çocuğa kendi annesinden başkası senin gibi annelik yapamaz, sen onun her zaman iyiliğini istersin zaten, tek başına olmak herşeye yetişmeye çalışmak seni yormuş tahammülün azalmış hepsi ama o çocuk keşfediyor merak ediyor biraz da sen yapma dediğin için çocuklaşıp inadına bazı şeyleri yapıyor, biraz kızını serbest bırakmayı dene biraz da ev işlerini serbest bırak, kızına daha kaliteli vakit ayır arada beraber dışarı çıkın hava alın bırakın bulaşık beklesin biraz önce siz iyi olun ki bebeğiniz de iyi olsun, yoksa kötü anne değilsiniz hepimiz gibi evladı için en iyisini yapmaya çalışan bir annesinin ve bunu sormanız sorgulamanız bile bu yolda olduğumuzu gösteriyor, sabah uyanınca kızınıza sıkıca sarılıp öpün güne güzel başlayın 🥰