Ayseediz hazalsmomm bende ilk günden iş yaptım sürekli çocuk kaldırdım . İlk 1-2 gün ağrı oluyor bende oldu
BirerkekBirkiz Ayseediz ya bende bugün taktırdım ama özellikle hormonsuz taktı doktorum sonrası normal hayatına dön on güne geri kontrole gel dedi
Ayseediz BirerkekBirkiz benimde doktor kanıma baktı iyi dedi sen hangisini istersen dedi. Sizce hangisi diye sordum bence hormonlu takalım konforlu olsun senin için de çok az kanama olur hatta belki olmaz damla damla gelir dedi rahat edersin dedi
Ballibademin_21 Ayseediz bende de hormonlu spiral var normalde 1 hafta beklemek iyidir ama benim eşim üçüncü günde ilişkiye zorladı hiç zevk alamadım spiral çok yeni takılmıştı çünkü o yüzden en ideali 1 hafta beklemek
Ayseediz Ballibademin_21 Ballibademin_21 spirali taktıralı 20 gün oldu 1,5 haftadan beri regliyim hala bitmedi reglim 🤦🏼♀️ sizde de oldu mu