Merhaba bugün spiral taktırdım. Doktor 3 ay sonra kontrole gel dedi. Hormonlu spiralden taktırdım daha az kanama oluyormuş doktorum öyle dedi
Dikkat etmem gereken birşey var mı kızlar ?
Birde spiral sonrası ne zaman ilişkiye girilir?
Spiral sonrası kanama vs ne kadar oluyor ?