elifozkan
bebeğin doğum kilosu kuvoze girmesine engel değil bu arada bunu öncelikle yanitlayayim ,sezeryanlarda yaş akciğer olabiliyor normal doğumda bebek kanaldan geçerken akciğerdeki tüm suyu bosaltirken sezeryanda bu olmadığından ve akciğer gelişimi de tamamlanmamasıyla ( 38. Haftada akciğer gelisimi tamamlanıyor diyorlar ) ondan dolayı suyu atamıyor ve takipne oluşabiliyor. Ben de 37+4 te mecburi sezeryanla doğum yaptım bebeğimin kalp atışı sancilarimla düştükçe düşüyordu üstelik kendi sancimla gittim suni sancı almadım 80 nin altini görünce acil sezeryana alindim ve benzer sorunu biz de yaşadık akciğer gelişimi tamamlanmadigi için suyu atamadi aksine bizde de yenidoğan bebeği biz everdi alın eve götürün dedi ( saçma bir hastaneydi ) ,bebeğin saturasyonuna bile bakmadılar tıkanıyor dedigimde , eve geldik bebek sabaha kadar hırıltılı solunum ve tikanmalarla sabahı sabah ettim ki saglikciyiz da ailecek , bebek elimde defalarca morardı en son gorumcemin çalıştığı yenidoğana götürdük ve orda 10 güne yakın tedavi gördü , guvendiginiz bir hastane ise böyle şikayetler yoksa gerçekten bebeğinizde de sorun olmuş olabilir , yenidoğan çetesinin altını araştırırsanız bebekleri ölüme terketmisler resmen,beslenmeyen bebekler , daha kötüye giden tablolar serefsizliklerle dolu ,saglikcilarin adını kötüye kullanan pislikler sadece onlara o diplomayı veren zihniyete de tüküreyim bizim gibi hakkıyla yapan insanların da böyle hakkına giriyorlar herkes herşeyden şüphe eder oluyor