Ayseediz benim oğlumda 11,5 aylık birkaç gündür yürüyor düşe kalka.çok tatlı oluyorlar.10 aylık emekledi ve 1 hafta sonra sıralamaya başlamıştı.bebeklerin gelişimi değişiyor kıyaslamamak gerek.ama anlattıklarınızı yapıyordu oğlumda ve bi anda yürümeye başladı korkuyordu.merak etmeyin her an yürüyebilir bence öyle görünüyor