Merhaba arkadaşlar bebeğim oğlum 11,5 aylık oldu ama yürümüyor. Aşırı korku var.
-6 aylık emekledi
-7 aylık koltuğa tutunup kendi başına sürekli ayağa kalktı gezindi
-7. Aydan beri ayakta olmasına rağmen yürümüyor şuan
Yürüme arkadaşıyla rahatça tek yürüyor,
Benim elimi tutup tek elle rahatça yürüyor
3-5 saniye kafası başka yerde olunca tutunmadan da ayakta duruyor ama fark ettiği an anında totosunun üstüne kendini atıyor
Bu durumu yaşayan varmı ? Tavsiye ne yapmalıyım?