kocamdakocam melisakayra benimki de aynı. Ama iyikide babaya düşkün. Üstüme çok sıvanmıyor kendime vakit ayırabiliyorum. Hatta çevremizdekiler bunu babası doğurmuş diyor 😁
neolmusyaani gozz1 Allah iyiliğini versin bnde güzel güzel oluyorm en alta gelince senn yorumu gördüm baktım 1 yıl önceki konuya yazmışsın nerden buldu acaba diyorum bnde 😁
birssorumvar Benimki de bazen bana sabah sen işe git baba evde kalsın diyor😅 sabah olunca da baba gitsin sen kal diyor sebebi de ben pankek yapıyormuşum. İşlerine geldikleri gibi çıkarlarına göre işte takma 🥲