melisakayra olur mu hiç öyle şey, sıkmayın tatlı canınızı. Çocukların anne ve babaya duskunlukleri farklı olabilir. Kendimden örnek vereyim küçüklüğümde çok babaciydim, babamın peşinden kahvahaneye giderdim oğlan çocuğu gibiydim ama annemi de çok seviyordum ama o dönem babamla vakit geçirmek hoşuma giderdi, sonra zamanla hatta anne olduktan sonra anneme bir düşkünlügüm oldu. Ama babamı da çok seviyorum. Yani bunun sevgiyle ilgisi yok. Şimdi 2 yaşında farklı bir beyin gelisimindeler o yüzden duygusal olarak babasını daha yakın hissediyor olabilir ama inanın babasina veya size olan sevgisinin azalması veya yok olması gibi bir durum yoktur