Büyük ihtimalle aynı yöne yatırmanızdan dolayı olduğunu düşünüyorum … ama bence geç değil doğru yönlere yatırırsanız düzelir hangi tarafa çok yatırdıysanız yatırmadığınız tarafa doğru sıklıkla yatırın bir sağ bir sol yatırın tummy time yapabilirsiniz kucağınıza alabilirsiniz … çünkü yeni doğduklarında her bebekte böyle oluyo ve siz dikkat ederseniz emin olun düzelecektir ..çünkü çok pahalı bir işlem sağlığından elbet önemli değil bebişlerin ama bence biraz daha araştırmanızı öneririm yada bir kaç doktor daha kolay bir yöntemi varrken neden oda kafasında büyük bir kaskla dolaşsın ki