nisakb Önümüzdeki ay Cranio da kask taktıracağız kafa şekil bozukluğu için,aranızda taktıran var mı süreç nasıl geçiyor şu anda 4 ay 20 günlüğümüz 5.ayın içinde takılmış olur. Memnun kaldınız mı ne kadar sürdü bebişler çok sıkılıyor mu kasktan 😭
Kdz nisakb kafasının şekli nasıl bebeğinizin benim bebeğin kafasının arkası da sanki düz gibime geliyor ama eşimin de benim de kafamız düz bide yastıkta yatan bebeklerin hepsinin kafası öyle olurmus
EsrraZ nisakb geçmiş olsun inşallah en kısa sürede düzelir kafa şekli ile ücreti çok pahalı diye duydum doğru mu
ysmnabd nisakb kafa şeklini ekler misiniz isterseniz özelden atar mısınız ? Benim bebeğimin de kafa şekli düzelmiyor napsam ama nasıl vereceğim 110 bin TL diyorlar
efelinamoms nisakb selamlar benim oğlumdada tek yönlü yatırmaktan oluşan kafa şekli bozukluğu oldu taki 4. Aydan 6/7. Ayına kadar bilinçli yatırmaya başlayıncaya kadar düzeldi düzelmemesi için bir sebep varmı yoksa düzelme ihtimali varmıdır şuan 27 aylık şekli düzeldi çok şükür ayı baya küçükmüş o yüzden sordum
EsrraZ Kdz bebeğim 16 aylık hala yastık kullanmıyorım 2 yaşına kadar da kullanmayı düşünmüyorum omurilik sağlığı içinde iyi değil yastık valla kafası düzelteb sözde yastıklarda da bebeğim hiç yatmadı ben her yatmada bir sağa bir sola yatırdım çok şükür bir şekil bozukluğu yaşamadık ama bu anne kucağı da düzleştiriyor onuda eklemiş olayım anneler
nisakb Kdz Hafif plagiosefali diye geçiyor,arkası çıkıntılı alında da hafif var saçlı bir bebek saçı kamufle ediyor ama ilerde estetik olarak sıkıntı olabilir gibi
nisakb EsrraZ Kdz Evet yastık kullanmasanız daha iyi olur,benim bebeğimde 4 ay 20 günlük hiç kullanmadım. Sadece arkası düzse ve doktoru bişey demediyse karın üstü zaman geçirerek düzelebilir
nisakb EsrraZ yabancı bir firma var orda 110 bin tl Diğer Türk firmasında 60 bin tl maalesef çok pahalı ve devlet desteği vs asla yok imkanları zorlayıp taktırıcaz mecbur
EsrraZ nisakb hadi yaaa inanılır gibi değil kaç ay kalıyor o şekilde 🤦♀️ birde o kadar şekli bozuk mu canım
Kdz nisakb dümdüz yatınca nefesi kesilir gibi oluyodu başı biraz yüksek olunca o geçti o yüzden yastık kullaniyorum bide yün döşekde yatıyor kafası içine çöküyor daralıyor yatamıyor o yüzden yastık da yatıyor maalesef
nisakb EsrraZ yani ben düzeleceğine inanıyordum büyüdükçe ama baya pinpirikli bir babası var. Orda bi görüşme yaptık ve sonucunda takmaya karar verdi
Mugerrr nisakb arkadaşımın bebeği var 2 aylık olmak üzere geçen gittiğimizde kafa şeklini sordu bize gösterdi . Bir doktora sorun demiştim soracaklar. O bebeğinde kafasının sol ön tarafında çıkıntı var. Sağ arka tarafıında da çıkıntı vardı. Acaba bu şekilde mi oluyor plagiosefali dediğiniz
EsrraZ nisakb ahh canımm olsun takın babasıda bu konuda bilinçli bak nir çok anne istiyor yapamıyor maalesef saçma sapan bi ücret bunlar 🤦♀️ keşke devlet destek verse
nisakb Mugerrr evet bu şekilde daha çok küçükmüş tek taraftan mı emiyor. Benimki hem o tarafa yatıyor hemde o yönde emiyor ondan oldu bence
efelinamoms nisakb tek tarafa değil iki tarafada dikkat edilmesi gerekiyor bide bizimki 4. Aydan sonra yüz üstü yatmaya başlamıştı elbette onunda çok etkisi oldu gündüzleride düz kafa yastığı kullandık kafa üstü yattığında ama tabii size doktorunuzun ne dediği önemli
Mugerrr nisakb bilmiyorum ki ben sordum bir sağ bir sol yatırmadınız mı diye yatırdık dediler. Bir hafta sonra kontrolleri varmış soracaklar doktora. Bebek çok saçlı dikkat etmezsen anlaşılmıyor.
nisakb efelinamoms doğru gündüzleri düz kafa yastığı aklıma gelmemişti gidene kadar biraz üstüne düşüncem belki gözle görülür düzelme olur
efelinamoms nisakb Bakın aşağıda mr ve ct görüntüleri mevcut biz noroloji ve beyin cerrahı takipliydik başka nedenlerden orada kafa yamukluğu dışında birşey çıkmamıştı çok şükür