tospikannesi_ 2kizannesi97 eminseniz gecikme olabilir hep düzenli olan ben yani doğumdan sonra bile hep düzenli olmuşumdur geçen ay 9 gün gecikme sonrası geldi. Stres,hava değişimi vs olabilir
2kizannesi97 tospikannesi_ eşim emin oldugundan bahsediyor evet çok stres altındayım şuan inşallah bende sizin olurum