İyi akşamlar hanımlar adetim geçti 2. Günümdeyim karnimda hafif adet sancısı var ama olmuyorum hem prezervatif hemde geri çekilme yöntemi kullanıyordu eşim ama ona sorduğumda kendimden eminim diyor 2 kızım var 3. Çocuğu kesinlikle istemiyorum cuma günü doktora gidip sonlandırmak istediğimi belirteceğim büyük kızım 1. Sınıf 2. Kızı ise 19 aylık ikinci sezeryanimdan kalan korkularım var bir daha asla sezeryan olamam hem kendim hem de çocuklarım için istemiyorum yol gösterin şu baciniza hiç kimse bilmiyor ailem bilse kesinlikle izin vermez testte alamadım 😭