Kalimbanne bende içindeyim hem eşim hem abim asker polis. A haber izleyin diye kimseye diretmedim ki sadece a haber de demedim kimseye izleyeceksiniz diye zorbalamadımda yazdığım yazı da a haberden ibaret bir yazı değildi zaten. Bende biliyorum olayların gerçekliğinin tv den ibaret olmadığını ama yapacak bişey yok Allah herkese önce vicdan sonra vatan sevgisi versin