merkursavascisi_06 mero_81 televizyon izlemiyorum çocuğumun da haberleri izlemesini istemediğimdeb telefondan sosyal medyadan takip etmek istiyorum yani bi yandan haklı olduğunuzu biliyorum ama bi yandan da erişim kısıtlaması yapılması daha da huzursuzluk veriyor vpn le bile giremedim
mero_81 merkursavascisi_06 yani erişim engelini ben getirmedim arkadaşlar sadece kişisel menfaatler için getirilmediğini söyledim çünkü çok post gördüm bilmeyenler vardı yani postumda halk galeyana çabuk gelir dedim ve şu postta bile sözüm size değil ama şu postta bile kuduranlar oldu ne diyim
Deletedmom_215 Erenkus beyinleri buharlaşmış. İzlediği şeylerden iki uç cümle öğrenmiş gelmiş buraya yazıyor.
Lazerlimunafik mero_81 Farklı bir durum varmış da sanki gizleniyormyş gibi lanse ediyorlar. Tabi bir süre kapatılması doğrudur haklısınız herkes herşeyi abartıyor çünkü çok hassas bir konu. Keşke birlik olabilsek ama insanlar ortalığı kızıştırmaya bayılıyor adeta. Ülkem adına çok üzgünüm..
mero_81 Lazerlimunafik bu posttada gördüğünüz gibi konu dışı ne kadar saçma sapan yorumlar var birde sosyal medya olsa insanları düşünün
Lazerlimunafik mero_81 insanlar zaten işin sosyal medya kısmında yani pek umrunda olduklarını düşünmüyorum açıkçası ( laf meclis dışı)
Deletedmom_215 Kalimbanne ahahahah bana alternatif olarak halk tv yi önerdi. 🤣 oysa ben tarafsız, objektif bir seçmenim. Ne a haber izlerim ne de halk tv 😂
mero_81 Kalimbanne yalnız şuan olayların yalanı doğrusu yok hanımefendi. Gülünecek bir durumda yok. Birsürü şehit varken birsürü olay gündemdeyken a haberi ve haber kanallarını sıralamışken niloya da sizin tercihiniz demekki herkes zeka seviyesine göre. A haber sadeve gözünüze çarptıysa buda sizin meseleniz.
asaletsoydangelir Ya yeter gerçekten burda bile tartışma halinde siniz Kalkıp dua edeceğinize laf yetiştirmeye çalışıyorsunuz şehitlerimiz var yaralılarmiz var ben merkezdeyim her an ses duyarim diye korkudan uyuyamıyorum yeter gerçekten 🥺
Kalimbanne mero_81 a haber izlemedigim için zeka seviyem çok yüksek evet. 5 tane şehit var çok acı. Allah sebep olanların da belasını versin başka hiçbir şey demiyorum. Terörün içinde yaşamış biri olarak hiçbir şey Tv’de gösterildiği gibi değil.