Bence yasaklanan şey daha tatlı oluyor. Biz koca insanlara bile öyle. Hamilelikte çiğ köfte yeme dediler yiyene kadar kastım kendimi sonuç olarak yedim, kola yasak diye normalde aklıma gelmez hala daha aklımda ama içmedim. Herhangi bir zeka geriliği otizm belirtisi vs yoksa günde bir iki kere istediği şarkıyı dinlesin ne var bu kadarda yasaklamanın ne anlamı var zaten teknoloji içinde büyüyor çocuklar tabiki ekranın karşısına koyun saatlerce dursun demiyorum ama dinlemek istiyorsa dinlesin eğlensin hevesini aldıktan sonra siz yine okuyun kitabınızı yapın diğer aktivitelerinizi kasmayın kendinizi üzmeyinde.