AnnaGloria benim kızımda öyleydi. Açınca dikkatli bakardı, hemen kapardım dikkatini çekiyor diye. Şuan 28 aylık bulaşık yıkarken falan biraz baksın diye açıyorum arkamdan geliyor. Acmiyorken o kadar ağlıyordu ki, açıyorum umursamıyor. Yasakken dikkatini çekiyormuş demekki dedim bende. Her çocuk aynı değil tabi, 2 yaşından sonra zaten 5 dakika falan izliyor izlemiyor umursamıyor, oyun istiyor hep alıştı. Korkmayın yani geçici bir süreçtir sizinkide insAllah. Tabi uzak tutabildiginiz kadar tutun. Ben ağlasada acmamistim, oyun oynuyordum, ağlaya ağlaya gelip benimle oyun oynuyordu unutuyordu bir süre sonra