suheyla92 NatashaRomanoff nolur birbirimizi uzmeyelim diyen birinin hayasizlasmayin demesi biraz tutarsız. Haddinizi bilerek konuşun ben kimseye hakaret etmedim, maşallah dedim sadece.
Ladimaki Deletedmom_215 Tamam en doğru sizsiniz🤣 Aynen kesinlikle öyle lütfen birdaha yorum yaparken dikkat et.
gokceege Ladimaki kuzenim 5. Oldu şuan bebeği 6 aylık gayet sağlıklı 😂 ama bende çok zorlamamak gerekiyor ne de olsa ameliyat . Risk var
Ladimaki gokceege Maşallah binkere. ☺ Evet bende öyle düşünüyorum ama merak da ettim açıkçası. Heralde yoktur diye düşündüm. Baya kişiler varmış.
Ladimaki Deletedmom_215 sağol tatlım Rabbim isteyene bakana bol bol versin. Hadi duaya kattım seni iyisin 😅 😙
ikibaloglanannesi Benim teyzem 4 sezeryan oldu . 4.cude doktoru bağlayalım demişti baglatti direkt. 4′den sonra riski varmış. Sağlıkla kavuşun inşallah
Ladimaki ikibaloglanannesi Hm bana da 3 den sonra risk demişler di. Buarada hamile değilim sadace merak ettim. O yüzden sordum buarada maşallah teşekkür ederim.
2bebekli_1deli delihatun01 hayrınım size ya benimkilerin arası da 20 ay olacak ne yapcam nasıl yapcam diye düşünüyorum lütfen tecrübelerinizi aktarın üstüme 😁😁
Mikisss Ladimaki tehlikeli.bana doktorum 3.cocuga bile 3 4 yil ara ile hamile kal demişti ama ben spiralle hamile kaldım 1 yıl sonra.3 yilda 3.cocugum bu.doktor 4.olyrsa yanıma gelme Amerikaya git dedi şaka yapdi😀tupleri kapatmak en iyisi Bence
Ladimaki Mikisss art arda getirmek gerçekten tehlikeli ama getiren var maşallah. Galiba bünye meselesi.
Ladimaki Mikisss Evet oda önemli birde doktorum demişti dikişler iyi tutması gerek sanırım bazı doktorlar dikişi iyi tutturmuyor galiba.