lAmMelodi Ladimaki 10 ay olucak😂Annemler tutdurdu doğur olmaz ya daha yapamam banada yazık.Doğursam kızıma haksızlık olur çünki daha küçük birde zor hamilelik geçirdim baya korkuyorum.(Dedi ve hemen hamile kaldı snsjjsjsjs)
Ladimaki lAmMelodi Hamilemisin. Ordaki espiriyi anlamadım 🙈😁 ? Eğer hamile değilsin. Gerçekten küçük bekle 2 yaşına kadar zaten hamile kalsan doğursan 3 yaşında olur. Haksızlık olmaz ozaman. Hem araların da 3 yaş iyi. Bakanın da varmış. Odaha güzel 5 kadar yolu olur. 😜😅 Ama hamileysen bu dediklerimin hepsini unut. Herşey çok güzel olucak inana bilirsin. 😊❣
Ladimaki ZeydsMom Rabbim hayırlı eylesin inşallah hayırla kucağınıza alırsınız. 🤲🌸 Ay doktorun adını söylermisiniz hangi hastane. ZeydsMom İnsallah cok guzel olur hersey sizin icin Teşekkür ederim. Ama Rabbim isteyene şimdi versin. Ben bir 5 sene sonra düşünüyorum. Ama doktor baya korkuttu beni böyle olumlu doktorlar herzaman hayatımıza dahil olsun inşallah.
ZeydsMom Ladimaki ay ben azerbaycanliyim doktorum burda bakude. Drteravet . Turkler cok seviyor onu . Yorumlarda canlilarda falan hep yaziyorlar. Siz onun sayfasina bakin iciniz acilir cidden. Çicek gibi kadin ya 🌸
lAmMelodi Ladimaki Değilim😂🤣🤣Kendim bakıyorum şuan annemdeyim tabi bazen yardım ediyor ama hepsi üstümde.Ben hamileliğimi zor geçirdim ikincide aynı olucak biliyorum çünki annemde öyle olmuş o yüzden şimdi hamile kalırsam kızıma bakmam zorlaşır🥺Evet 5 e kadar yolu var sjsjsnsn.Sen 4 cü bebismi düşünüyorsun bu arada.
Ladimaki lAmMelodi ya hakkında hayırlısı olsun Rabbim gönlüne göre versin 😊 Yok ben 5 kadar düşünüyorum dermişim ama olabilir de 😂😂 😁 sırf bu yüzden mesleğimi bıraktım. 😒 Ay neyse yine de ne olursa olsun. Hakkımız da hayırlısı 🌸
kbraalparslann Ladimaki Doğum yapalı 7 sene oldu canım , gayet iyi durumdaydı o zamanlarda doktorlar masada kalır demişti imza flan attırmışlardı ama çok şükür ikiside sağ salim çıkmıştı
Deletedmom_215 ZeydsMom herkesin iyi geçmeye biliyor. Çok tehlikeli. Rahim yırtılması olabiliyor. Erken doğum riski, kanama… bir çok riski var. Anne-bebek olum riski mukerrer sezaryenlerde çok daha fazla artıyor.
ZeydsMom Deletedmom_215 simdi ne yapmaliydim bebek isteyen birine ay rahmin yirtilirda basina bunlar gelirde falanda filan mi soylemeliydim. Niye ben hep olumlu seyler gordum ve olumlu seyleri aktardim. 5 ci dogumunu bile sezaryen olan bir suru anne gordum. Ve hepside iyiydi. İyi gorduyum halde nie kotu demeliyim.Vajinal dogumdada ilk gebeliktete bi suru tehlike var. Her dogumda tehlike var. İ
Ladimaki ZeydsMom anladım neyse sağlık olsun. Ama bakıp araştırıcam çok çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için çok iyi geldi sağolun.. 🌸🌸
ZeydsMom Deletedmom_215 doktorlar yapiyorlar bu isi zaten bi sorun olsa ilk gebelikten bile sonlanmalar olumler hersey oluyor. Garipsiniz)
Deletedmom_215 ZeydsMom siz garipsiniz. Riski olan bir durumu e benim tanıdıklarım yaptı bir şey olmadı diyorsunuz. Bende risk faktörü mukerrer sezaryenlerde artıyor diyince bana kızıyorsunuz e gebelik isteyen kadina riskli mi diyelim diye. Risk artıyor demek illa bir şey olacak demek değil ama olabilme ihtimali yüksek demek. Neyse fazla bile açıklama yaptım. İyi akşamlar size.
Ladimaki Deletedmom_215 sakin ol arkadaşım kimse birinin lafına bakıp da çocuk doğurmaz. Bak posta sadece doğuran var mı sağlık açısından nasıllar diye sormuşum. Arkadaş da o sorunun cevabını vermiş. Bu kadar abartmayın lütfen cımbızla laf alıp saldırmayın kimseye. Sadace bir merak edilip açılan bir post. O yüzden laf kalabalığı yapmanın bir anlamı yok.
Deletedmom_215 Ladimaki laf kalabalığı yapmadım sorulan sorunun cevabını verdim. Amaan neyse ya banane. Tamam en doğru sizsiniz🤣
Ladimaki Deletedmom_215 Tamam en doğru sizsiniz🤣 Aynen kesinlikle öyle lütfen birdaha yorum yaparken dikkat et.