Birdunyabircennetannesi Günaydın kızlar 💜 Patoloji mezunuyum DGS ye girdim bu sene ama olmadı seneye tekrar girip hemşireliğe tamamlamak istiyorum Şuan çalışmıyorum aslında çalışmayı çok istiyorum ama 🤷 Sizler ne mezunusunuz? Çalışıyor musunuz
MiracAlpinveUmutunAnnesi Birdunyabircennetannesi Ben evlenmeden önce kuafördüm. Memlekette çalışıyordum. Evlendim İstanbula geldim. Baya bi bocaladım çalışmadım şimdi evimin hanımıyım 😂 Üniversiteyi dışarıdan okuyacaktım 1de bıraktım
_mom Birdunyabircennetannesi yıllarca LCw Alvina ve çağrı merkezi Garanti Bankasına çalıştım.. evlenemeden önce portre resim siparişleri aldım çoğu şehire sipariş gönderdim.. şimdi çalışmıyorum tıbbi sekreterlik okudum ( o ciddi alımda ben malesef çalışmadım 🤦🏻♀️) bu sene hem kpss çalışmaya başlıcam ve hayalim olan güzel sanatlar fakültesini okumak icin sınava girecem resim alanında üç belgem var ama fakülte okumak daha iyi olacak tabi şartlar durumlar ne gösterecek bilemiyorum ben sınava hazırlancam gerisi nasip
Esoz1110 Birdunyabircennetannesi Lise mezunuyum bilgisayar bölümü okudum özel sektörde 3 sene çalıştım evlenince bıraktım
-Cedric- _mom merhaba🌺 . Tıbbi sekreterliği bende aöf olarak okuyorum şu an. Sizde Aöf ile mi mezun oldunuz tıbbi sekreterlikten ?
mehmetalp42 Sassolsobe BENDEE, Siyaset bilimi ve kamu yönetimi, aynı zamanda yüksek lisans yapıyorum. 5 aylık bebeğim var. Tez dönemindeyimm. Yarismaya Kenya dann katılıyorum
Mavigokyuzu Hukuk fakültesi mezunuyum. Bir Kamu Bankasında avukatım. Mesleğimi seviyorum ama çocuk gelişimine ve psikolojiye ilgi duyuyorum. Bilmiyorum bir çılgınlık yapıp devam zorunluluğunun gerekmediği bir durum olursa okuyabilirim tekrar🤗
kyk Mavigokyuzu Merhaba. Devam zorunluluğu olmayan bölümler sadece uzaktan üni olan okullarda mı olur? Yoksa başka üniversitelerde devam zorunlulugu olmayan bölümler var mıdır? Bende pdr mezunuyum ama başka bir bölüm okumak istiyorum. Malum bebekle devam zorunlulugu olan bir bölüm olmaz. O sebeple soruyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
pskmerve Mavigokyuzu ben de hukuk ve psikoloji mezunuyum . Devlette psikoloğum. Kamu avukatlığı nasıl önerir misiniz ? Maaş ve yoğunluk olarak
aresnako Okul öncesi öğretmenliği mezunuyum Özel eğitim alanında da uzmanlık eğitimi aldım Bebişten önce 5 sene özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde çalıştım Biraz büyüsün okula falan başlasın ben de işe geri döneceğim
turkahvesi Birdunyabircennetannesi günaydın🍓🍒 Muhasebe mezunuyum Bölümumden devam edemedim 8 sene cagri merkezinde calistim Evlenince biraktim Geri donmeyi düsunmüyorum Sevgiler 🦋🐞
_mom -Cedric- merhaba beniki auzf İstanbul üniversitesiydi ama fark etmiyor bitirip kpss 80 üzeri çıkarırsak atanma durumu var
aykk -Cedric- Merhaba açık öğretim nasıl oluyor ben lise mezunuyum sınavı kazandıktan sonra herşey online evden hallalluyomu bebegım var
-Cedric- _mom çalışma metodunuz nasıldı aöfe? Örneğin sadece çıkmış soruları çalışmak yeterli olur mu ?
LavininAnnesii Birdunyabircennetannesi Celal Bayar Üniversitesi/ Kamu Yönetimi mezunuyum Evlenmeden önce ve bebekten önce farklı alanlarda çalıştım,şu an çalışmıyorum😇
Dmt-01 Birdunyabircennetannesi bahçe ziraati mezunuyum ziraat teknikeri olarak çalışıyorum.Aynı zamanda ziraat mühendsliği öğrencisiyim ama okula gitmiyorum.Müdürüm birz sıkıntılı hocalarda devam zorunluluğu istiyor öyle bekliyo okul belki bigün bitiririrm
mehmetalp42 Kalimbanne bende çok istemiştim yetenekliydimm de, ama enstrüman çalmadıgim için lise sınavına giremedim. Oysa müzik öğretmenim beni hazırlıyordu. Müzik kulağım çok iyi halen sesim de güzel. Ama sadece bu kadariyla kaldi
merkursavascisi_06 Birdunyabircennetannesi hukuk fakültesi mezunuyum ancak avukatlık yapmıyorum bir kamu kurumunda uzman olarak çalışıyorum.
barlasmomms merkursavascisi_06 hangi kurumdasınız ? bende hukuk fakültesi mezunuyum ajans içi uzmanlık sınavına hazırlanıyorum
pskmerve merkursavascisi_06 merhaba bende hukuk fakültesi mezunuyum . Psıkılogum da aynı zamanda çalışıyorum. Uzman olarak derken hangi birimdesiniz ? Maaşlarınız nasıl ? Bende geçiş düşünüyorum