Evin genel olarak içi gündüz 23-24 derece ama sabaha karşı oğlumun odası bıraz daha serinliyor, 21 dereceye kadar düşüyor.
1.tog tulum içine sadece sıfır kol zıbın ve ınce pıjama altı gıydırıyordum, sabaha karsı cok uyanmaya baslamıstı, yanına gıttıgımde gogsu ensesı soguk oluyordu
sımdı sıfır kol atletının uzerıne ınce bır tısort gıydırıyorum yıne altına ınce pıjama altı, üzerine 1 tog tulum, suan üşümeden uyuyor.
Açıkcası ben tog değerlerine göre verilen ısıları çok mantıklı bulmuyorum,denedim çok kez ama cocuk üşümüş oluyor daha sık uyanıyor.
Deneye deneye çocugun ortalama ısısını buluyorsunuz.
Şu dereceye şu tog olması gerekiyor diye takılmayın bence, gecen bır doktora denk geldım ıkı tane oğlu var, o da aynı şeyi söyledi, tog degerlerıne takılmayın kontrol ederek doğru kalınlıgı kendınız belırleyın dıye.