Evet oda sıcaklığına göre biraz fazla giydiriyorsunuz 22-24 derece arasında olsun eviniz bebeğinizi de sizin giydiğinizden bir kat fazlasını giysin biz anneler üşüyor gibi geliyor ama üşümez üşüdüğünü ensesinden anlayabilirsiniz💙 gece uyurken de uyku tulumu öneririm çok rahat oluyor tog değerli