aysima38 Nilayca benim ki 16 aylık kullanabilir sanırım ama ne çok pahalıymış eczaneye sorduk 700 dedi
Nilayca aysima38 evet pahalı ama baya uzun gidicek gibi duruyo yarım tatlı kaşığı gibi veriyorum ben biraz büyüyünce jelibon gibi olanlardan denerim diye düşünüyorum
Biprensannesig Quldeeennn bi donem mollers kullandm sonra easy fishoile gectm daha temiz kokusuz cocuklar bayılıyo sakız gibi