_YanakReisinAnnesii Quldeeennn oğlum ağzına balık sürmediği için kullanıyorum. Möllers kullanıyoruz memnunum.
aysima38 edasrbk gunesim61 _YanakReisinAnnesii kızlar möllerse kaçıncı aylıkken başlanılabilir biliyo musunuz
_YanakReisinAnnesii aysima38 1 yaş itibariyle başlanabiliyor genelde. Bizde 13-14 aylık gibi başlamıştık.
MeetJoeBlack Quldeeennn möllers, ocean denedik sevmedi. Easyfishoil aldım şimdi jelibon diye yiyor çok sevdi. İştahını açtığını söyleyebilirim.
ecrinbebe Quldeeennn möllers kullanıyorum başka marka da kullanmam asla çok memnunum iştahı bile bu açtı
Themom_ Quldeeennn balık yemediği hafta, haftada 3 gün möllers tutti furitti aromalı kullanıyoruz. Doktorumuz tavsiye etti