birlokumannesi
Merhabalar 🦋
Bu post açıldığın da nedendir anlamam ama bazı anneler o kadar tepki veriyor ki üstelik kavga edeni bile gördüm. “Aynı soruyu soran bir sürü insan var hala mı soruyorsunuz, bunu kullanıp ölümden dönen var hala mı kullanayım diyorsunuz” vs vs yazan annelerimiz sakin olun buraya yazan arkadaşlar sadece bilgi almak istiyorlar şişenin hepsini devirip çocuklarına içirmiyorlar ya ne bu tepki..
benim oğlum doğduğundan bu yana uykuya düşman bir çocuk 2 yaşına geliyor hala uyumuyor ve inanın uykusuzluktan zombileştim artık doktorum önerdi kullanmadım fakat yalan yok sonrasın da bi kaç kere iki üç damla olarak verdim öncelikle aralıksız asla uyumuyorlar sadece uykuya kolay dalması için işe yarıyor onun haricinde gece çok rahatlıkla bekleyebilirsiniz endişeniz olmasın ☺️