Ays1 benbuyum benimki 5 yaşında odasını zorla ayırdım ama şimdide ben onun odasında kalıyorum o ranzasında ben yer yatağında gece uyanır diye aslında bende ayrılmak istemiyorum deprem bölgesindeyiz acaba o mu bana travma oldu