Oğlum 21:30 gibi uyudu ama ben uyuyamıyorum o kadar alışmışım ki aramızda uyumasına aynı odada onu yanımızdayken bilmeye ,off çok zormuş yaa ben nasıl alışıcam kızlar bir akıl verin ,ayırmasamıydım ki çok ikilemde kaldım ama artık büyüdü ayırmam gerek diye mecburen ayırdım ama onu böyle çok özlüyorum daha şimdiden bir oda öteye gitti dayanamıyorum ahh büyüyünce napıcam hiç bilmiyorum ,Rabbim canını sağ etsin ama zormuş yani ,hiç büyüme oğlum hep böyle annenin minik oğlu olarak kal 🥹,her neyse fazla duygusalım da ,nasıl olcak alışır mıyım oda bende daha rahat olur muyuz sizce