neeslihan bende sizin gibiydim öyle altın sevdalısı değildim ama evlendikten bi süre sonra bi altın sevdası geldi kolyem filan vardı ama son zamanlarda ajdaydı burmaydı çok aklıma girdi her maaşımla altın atardım kenara tabi eşim de bilirdi sonra hep benden istemeye başladı ödemem var diye ben de veriyordum ama şimdi akıllandım artık aldığımı söylemiyorum bebeğimiz de oldu onun için biriktiriyorum gelen takılarla Ajda aldım kendime hiç haberi yok görse sahte sanar 😂 valla kızlar eşlerinze birikim yaparken söylemeyin hep size güveniyor yaşandı söylüyorum 😂