neeslihan Tam olarak anlayamadım, “Hiç altını olmayan var mı?” derken birikim amaçlı mı yoksa ortalıkta şangur şungur gezmek için mi sordunuz? Birikim için altınımız var evet, ama inek çanı gibi şangur şungur altınım yok. Ki takmayı hiç sevmem. 7 yıllık evliyim, 33 yaşındayım setim var düğünden düğüne kıyafetimi tamamlamak için takarım. Yoksa inek çanı gibi gezmeye gerek yok ki. Bana demode geliyor. Hele takan kişi genç ise, vah vah.😂