yorgunsavasci çok geçmiş olsun ama ben uyuz olduğunu düşünüyorum uyuz hiç olmadım ama gördüğüm resimler kadarıyla kırmızı minik minik oluyor bunya alerji yada dediğim gibi kurdeşen ben kurdeşen geçirdim çok illet birşey olduğunu bilirim kaşınır kabarır sonra kaybolurdu cildiyeciye gitmenizi tavsiye ederim kayboldu sanıyorsunuz ama geçmiyordu bilginiz olsun bide ben kronik kurdeşendim siz bir hekimden bence kesin randevu alın