yorgunsavasci Deliye dönmek üzereyim kaşı kaşı bitmiyor cildiye rabdevusu alamıyorum uyuzmu yoksa alerjimi acı biber yiyince böyle oluyorum ama daha öncede yiyordum hiç olmadı
ertoensar yorgunsavasci ne zamandır var ? Yeni salginda da böyle şeyler cikiyo su yolu döküntü diyolar ama bende maalesef özel bölgemde çıktı 10 gündür çekiyorum
Minikkizimm yorgunsavasci acile gidip igne vurdurabilirsiniz. Kasintisina faydasi oluyor alerjiksede iyi olur. Benimde bi ara olmustu. Doktor kurdeşen demişti benimkiler için. Cook fazla kasidikca kasiniyor. Kasındikca kabarıyordu. Sizinkide òyle olabir stresten olabiliyor yada yediginiz birşey alerjide yapmis olabilir
yorgunsavasci Minikkizimm evet benimkide öyle kaşınıyor sınra kızark bir şekilde kapatıyor yarın gideyim
likeli yorgunsavasci alerji sonradan da ortaya çıkabiliyor. Sadece acı biber yedikten sonra oluyorsa alerji olma ihtimali yüksek.
likeli yorgunsavasci iç hastalıklarındam randevu alarak alerjiye sevk isteyebilirsiniz. Alerji bölümünde test yaparlar.
1prensannesiAsilhan yorgunsavasci hep mi var yoksa olup geçiyormu kurdeşen yani ürtiker olmuş olabilir misiniz
yorgunsavasci 1prensannesiAsilhan mesela 3 gün kaşınıyor 2 gün kaşınmıyor bazen kaşınmama günü uzuyor
yorgunsavasci likeli dün iç hastalıklarında kan verdim sonucunu alamadım yarın gidip öğreneceğim inşallah
yorgunsavasci duru22 teşekkür ederim uyuz nasıl oluyor bir anda çıktı kimsenin kıyafetlerini giymem başka bir yerde de yatmadm