emirin_anasi siz bensiniz🥲 Ben de gurbetteyim oğlum 13 aylık. Geceleri uyuduğu halde, babası destek verdiği halde yetişemiyorum hiçbir şeye. Hoş memlekete gittiğimde de hiçkimseden bir destek görmedim, babası da yoktu tüm gün bendeydi. Belki bir saat uyumama izin verilse kendime gelir daha iyi ilgilenirdim oğlumla, ama ayların yorgunluğu var üstümde. Zaman zaman ağlıyorum sessizce, tutamıyorum kendimi. Her işin üstesinden gelen ben bu kez çok fena tosladım, kendimi hiç olmadığım kadar beceriksiz hissediyorum. Bir gün yapılacak işleri bırakacak olsam ertesi gün karmakarışık oluyor her şey.