Günaydın. Ben sancaktepe de oturuyorum benim taşındığım evde de vardı ve gitgide artmaya başladı, her gün sinirden ağlıyordum artık, sonrasında Google yorumlardan birini buldum ilaçlama şirketi. Ve inanır mısınız bir tane bile görmedim sonra. Alt katımda varmış ordan gelmiş galiba. Bu bölgede oturan varsa yazsın paylaşırım belki karşıya da gidiyordur bilmiyorum ama valla 10/10 hizmet aldım 😂 bir de ters çek valf alın mutfağınıza mutlaka. Böceklerin giderden girişini engelliyor öyle demişti