asaf3467 Biz de ilaçlıyoruz ama giderden sürekli geliyorlar. Yumurtladıkları bir yer var gözüme takıldı sürekli orayı ilaçlayacağım. Mitoz bölünme gibi çoğalıyorlar. Ölen kadar geri gelen var. Ben de bıktım artık. Kesin çözüm arıyorum yoksa evi ateşe vereceğim. Oğlum öldürdüğüm bir tanesini yemişti geçenlerde. Hayır binada var. Merdivenlerde sürekli ölüleri çıkıyor. Çözüm bulan varsa yazsın lütfen.