Melosing Valla bilmiyorum kızım elim kaşınıyor diyor. Bir tane kırmızı kuruluk gibi bir şey avucunun içinde başka da bir yerinde yok, benimde yok. Kocamda hiç olmadı zaten, oğlumda da.
Doktor benziyor dedi böcek görmedi ama ben o kadar yoruldum ki şimdiden temizlik yapmaktan. Buhar makinem yok maalesef, o yüzden her şeyi ütülüyorum. Son kremlenip yatıyoruz ya, sabah yikaniyoruz. O gün her şeyi temizliyorum. koltuk örtülerini 60 derecede yıkadım,carsaf,yorgan,nevresim battaniye tüm kıyafetler. Temiz kiyafetleri dahi posetledim kenarda duruyor ne olur en olmaz diye. Her gün temiz iç çamaşır ve yeni kiyafet giydiriyorum utuleyerek kendim de giyiyorum. Uyumadan önce yataklarına nevresim seriyorum temiz yıkanan, ütülüyorum öyle yatiyor. Bu gece uyu da ya, sabah o nevresimleri yine yıkıyorum. Zagen cuma günü akşam yine kremlenicez o zaman degismicem nevresimleri ,3 gun ayni elbise ayni yastik yorgan nevresim kullanacağım. 3. Gün gece de öyle uyuyoruz. 4. Gün sabah her şeyi bir daha yıkıyorum ütülüyorum falan dimi?