Ygtek Birponcikannesi hayır tabiki 1 saat dursa zararı daha fazladır. Ama çok araştırdım hamileyken de boyadım ben bi sorun yaşamadım. Kullandığımız şampuanların bile içindekiler zararlı.
Mini9 Birponcikannesi ben 3 aylıkken boyattım hatta hamileyken de boyatacaktım ama eşimi ikna edemedim. Baya araştırdım kanıtlanmış bi zararı yok, boya ile deriden kişinin kanına geçmesi muhtemel kimyasal oranı oldukça düşük kaldı ki ordan da süt ile bebeğe zarar verecek oranda geçme ihtimali bana pek mantıklı gelmiyor. Kaldı ki gün içinde maruz kaldığımız farklı kimyasal maddeler, radyasyon yayan cihazlar vs. var sadece bizim değil bebeklerimizin de. Yine de doktorunuzdan iyi bilemeyiz tabi ki tamamen kendi araştırmam ve görüşüm bu 🤷🏻♀️
Birponcikannesi Mini9 bende seninle aynı fikirdeyim tabi ama deneyimleyip görmek ayrı tabi bencede bi sorun teşkil edeceğini sanmıyorum
Leylaaa61 Bir zararı yok diyorsunuz da,bu bişey yedim,midemi bozdu,kustum gibi hemen ortaya çıkacak bir zarar değil ki,uzun vadede zararı olan şeyler bunlar
Durdudilerrr Birponcikannesi 15 aylık oğlum. 6 aylikken bitkisel boyayla boyattm ama tutmadı boya. Ondan beridir boyatmiorm gri modasına uydum kuaförüm de güzel görünüyor boyama dedi. Süt işi bitince boyatcm bnde beklemedeym
Birponcikannesi Duhamm-91 valla ben yıllardır kullanıyorum dip boya derdi yok 1 sene boya istemiyor ama sıkıldım ☺️