Birponcikannesi Emziren anneler saçınızı boyuyor musunuz ?? Boyuyorsanız normal sıradan bir boyamı yoksa bitkisel mi ve saç boyatmanın süte zararı varmı acaba??
Leylaaa61 Birponcikannesi ben de istiyorum aslında,doktorum ben önermiyorum dedi,çok karşı böyle şeylere ama saçlarım da gerçekten çok kötü oldu,böyle olunca insan psikolojik olarak da kötü hissediyo kendini
melisaninannesi Birponcikannesi organik boyayla boyadım naturigin. Bir zararı var mıdır ben de bekleyeyim tam bilgim yok süte geçmiyor dedikleri için boyamış bulundum beyazlarım çok rahatsız etmişti😞
Asel_19092019 Birponcikannesi bebeğim 4 aylık.Bende çok tedirgindim çok araştırdım genel olarak boyanmaması tavsiye ediliyor ben doktoruma danıştım bitkisel boyayla boyarsan daha iyi olur bulamazsan ikinci tercihin normal boya olsun ama o gün bol su iç dedi.Boyadim 2 aylikken bebeğim bir sorun olmadı hatta dün ikinciye bile boyadım.İcin rahat olsun boyayabilirsin 🙂
Birponcikannesi Leylaaa61 doktorlar da hiç birsey önermiyor ☺️Ben doktoruma sormayı unuttum bende acilen boyatmak istiyorum psikolojik olarak rahatlamaya ihtiyacım var
Birponcikannesi melisaninannesi insallah geçmiyordur bende sanmıyorum ama hiç bir bi bilgimyok maalesef
Birponcikannesi Asel_19092019 gerçekten mi bi zararı olsaydı belli olurdu öyle değil mi ☺️Birde normal şuradan bir boyamı kullandınız ekstra bi özelliği Var mı ?
Asel_19092019 Birponcikannesi tabi ki de olurdu kendim boyadım ben kolestonun boyasından aldım bende çok tedirgindim ama gerçekten içiniz rahat olsun boyayabilirsiniz 🙂
Duhamm-91 Birponcikannesi benimde aynı ya hep anne sütü bide ben şu zamana kadar boyasız gezmedim doğumda dayan dedim boyatırsın doğurunca diye ama doğurunca da kaldı çok kararsızım yani
Birponcikannesi Duhamm-91 ben 8 aylık hamileyken ombre yaptırdım ama diplere degdirmeden birde maske kullandım bir sorun olmadı şimdi komple boyatacağım çok kararsız kaldım internetten araştırdım doktorlar ikiye bölünmüş durumda ama galiba boyayacağım ☺️
Ikrazumra19 Birponcikannesi ben ombre yaptirmistim birseyde olmadi o kadar da degil ya bence hamileyken bile 40 tane renk degistiren var birseycik olmaz😁🙄
Okyanusolmak Birponcikannesi çok rahatsız olmuyorsanız boyatmayın derim. Ama değişiklik istiyorsanız kendi saç renginizin üzerine ombre tarzı boyatıp kullanabilirsiniz saç derinize temas etmeden boyanmış olur hem. Ben öyle yapmayı planlıyorum tabi zaman bulabilirsem 😅
Birponcikannesi Okyanusolmak benimde zamanım yok ki hiç bebeğime kendim bakıyorum evde boyamayı düşünüyorum ☺️
Ygtek Birponcikannesi ben normal boyayla boyuyorum. Zaten cok hızlı bir sekilde 10 dakikada sacımı boyamış oluyorum 15 dk tutup hemen yıkıyorum.
Birponcikannesi Ygtek ben hayatta o kadar surede halledemem ama zararı olsa 15 dk da aynı 1 saatte aynı ☺️
Ikrazumra19 Birponcikannesi boya canim ya bir sey olmaz ona bakarsak makyajda yapmayalim oda zaratli diyen doktorlar var yani 😁
Ygtek Birponcikannesi hayır tabiki 1 saat dursa zararı daha fazladır. Ama çok araştırdım hamileyken de boyadım ben bi sorun yaşamadım. Kullandığımız şampuanların bile içindekiler zararlı.